понеділок, 19 березня 2018 р.

Я атестуюсь...

-План самоосвіти вчителя Семенюк Марії Вікторівни на 2017-2018 н.р.

План самоосвіти вчителя Семенюк Марії Вікторівни 
на 2017-2018 н.р.

№ п/п
Зміст роботи
Термін виконання
Форми роботи
Відмітка
     про виконання
1
Опрацювання законодавчих та нормативно-правових документів з питань  освіти
серпень


2
 Ознайомлення з тижневим навантаженням

серпень


3
 Опрацювання навчальних програм :
                                 з географії   (6-10 класи);
                                 біології        (6,7,9 класи);
                                 економіки   (11 клас);
                                 фінансової грамотності  (10 клас)
серпень


4
Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо викладання географії, біології, економіки та фінансової грамотності в  2017-2018 н.р.
серпень


5
Календарне планування з навчальних предметів (географії   (6-10 класи);  біології  (6,7,8 класи);  економіки   (11 клас); фінансової грамотності  (10 клас)
серпень
складання  планів

6
Опрацювання методичного забезпечення викладання предметів варіативної складової навчального плану:
- ознайомлення з програмою факультативу «Фінансова грамотність» (10 клас)
серпень
складання планів

7
Опрацювання вимог щодо тематичного, семестрового і річного оцінювання навчальних досягнень учнів та ведення записів у журналах з таких предметів: географія, біологія, економіка
серпень
конспект,копія

8
Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково-методичної роботи школи, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів.
вересень
складання планів

9
 Планування участі у районних і шкільних формах методичної роботи.
вересень
складання планів

10
Участь у районних методичних формах роботи:
методичне обєднання вчителів географії.
методичне обєднання вчителів біології.



відповідно до плану


11
Участь у шкільних методичних формах роботи:
окружне методичне обєдиання вчителів природничих дисциплін
-Доповідь «Роль предметів природичого циклу в становленні особистості учня».
-Відкритий урок .

відповідно до плану


12
Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково-методичної проблеми школи « Активізація навчально-пізнавальної діяльності
школярів   на основі використання сучасних досягнень науки, ППД та інноваційних технологій»









13
Вивчення передового педагогічного досвіду
Постійно


14
Робота над індивідуальною методичною та психолого-педагогічною проблемою: «Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках»
Протягом року
Доповідь

15
 Курсова перепідготовка



16
Організація роботи по підготовці учнів до участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах .
Протягом року


17
Підготовка до атестації у 2018 році.




18
Опрацювання педагогічної періодичної преси: 
Журнал «Біологія»
Газета «Біологія в школі», «Географія в школі»

Протягом року


19
Відкриті уроки:
-Різноманітність плодів.Біологія 6 клас

-Природні зони  Північної Америки.Географія 7 клас

-Гірські ландшафти України.Українські Карпати.Географія 8 клас

-Світовий океан та його частини:океани,моря,затоки,
протоки.  Пр.р.№7. Позначення на контурній карті морів, заток, проток, островів, річок, озер, водоспадів.Географія 6 клас

-Організм та його властивості.Клітинна будова організму.Природознавство 5 клас

Лютий


20
Індивідуальні форми роботи:
Участь у виставці педагогічних ідей та знахідок.

 Лютий


21
Участь у конкурсі «Вчитель року».



22
  Система роботи по атестації у 2017—2018 н.р.:
1. Опрацювання Типового положення по атестації педагогічних працівників
2. Оформлення документації: заява, посвідчення про курсову перепідготовку.
3. Участь у методичній оперативці по питанню атестації.
4. Оформлення атестаційних матеріалів, опис досвіду роботи.
5. Вивчення адміністрацією системи роботи вчителя.
6. Перевірка стану ведення календарних планів, поурочних планів, класних журналів, виховних планів.
7. Відвідування адміністрацією уроків.
8. Творчий звіт.


Немає коментарів:

Дописати коментар