Інженерний тиждень — проєкт для
учнів молодших, середніх та старших класів, покликаний зацікавити учнів
наукою і дати їм поштовх до розвитку власного інженерного
потенціалу.
Наші учні активно
взяли участь у цьому тижні. Вони навчилися самостійно створювати з підручних
засобів різні прилади, які потім застосовували на практиці. У 6 класі школярі створювали модель барометра,і які здивування були коли
вони спостерігали ,як срілка барометра то опускалася то піднімалая при різній
температурі у класі.А також під час вивчення теми бактерії було цікаво
спостерігати як же саме вони можуть зникати.Я й сама не могла повірити що
при використанні звичайнісінької води та пакета, папіру ,вони можуть зникнути. В
7 класі учні змайстрували модель анемометра та побачили хто живе в океані. У 8 класі ми спробували з конструювати модель легенів,але виникли певні
труднощі з кульками які мали вигляд легень вони були трішки за великі ,але на
наступний раз коли ми повторили дослід у нас все вийшло. Тому можна сказати,що
не завжди все виходить, але потрібно йти до певної цілі яку ставиш перед собою.Адже, світова
практика доводить, що участь в STEM-проєктах, в першу чергу,
стимулює розвиток мозку та креативність, що є важливим для всіх
дітей без виключення. А також сприяє розвитку та навичок ,навчає
працювати разом та налагоджувати зв’язки між учнями.
Немає коментарів:
Дописати коментар